Паспорт громади
ПАСПОРТ
Гуменецької сільської територіальної громади
з адміністративним центром у с. Гуменці
Кам’янець-Подільського району Хмельницької області
|
Найменування показника |
Значення показника |
|
|
1. |
Чисельність населення станом на 01 січня 2025 р., |
13607 |
|
у тому числі дітей: |
|
|
|
дошкільного віку |
449 |
|
|
шкільного віку |
1914 |
|
|
учнів, що здобувають освіту в закладах загальної середньої освіти, розташованих на території спроможної територіальної громади |
821 |
|
|
2. |
Кількість населених пунктів, що входять до складу спроможної територіальної громади |
23 |
|
3. |
Розрахунковий обсяг доходів спроможної територіальної громади (Д = Д1 + Д2 + Д3 – Д4), гривень |
146657900,00 |
|
у тому числі: |
|
|
|
сформованих відповідно до статті 64 Бюджетного кодексу України (Д1) |
156301000,00 |
|
|
бюджету розвитку (Д2) |
– |
|
|
базової дотації (Д3) |
– |
|
|
реверсної дотації (Д4) |
9643100,00 |
|
|
4. |
Розрахунковий індекс податкоспроможності бюджету спроможної територіальної громади |
1,7 |
|
5. |
Розрахункова частка місцевих податків та зборів у доходах бюджету (Д1 + Д2) спроможної територіальної громади, відсотків |
85 |
|
6. |
Площа території спроможної територіальної громади, кв. кілометрів |
285,053 |
|
7. |
Кількість закладів, що утримуються за рахунок бюджету органів місцевого самоврядування |
|
|
у тому числі: |
|
|
|
закладів загальної середньої освіти I—III ступеня |
1 |
|
|
закладів загальної середньої освіти I—II ступеня |
8 |
|
|
закладів загальної середньої освіти I ступеня |
– |
|
|
закладів дошкільної освіти |
13 |
|
|
закладів позашкільної освіти |
1 |
|
|
закладів культури |
33 |
|
|
закладів фізичної культури |
– |
|
|
фельдшерсько-акушерських пунктів |
15 |
|
|
амбулаторій, поліклінік |
4 |
|
|
лікарень |
– |
|
|
станцій швидкої допомоги |
– |
|
|
8. |
Наявність приміщень для розміщення державних органів, установ, що здійснюють повноваження щодо: |
|
|
правоохоронної діяльності |
в наявності |
|
|
реєстрації актів цивільного стану та майнових прав |
в наявності |
|
|
пенсійного забезпечення |
в наявності |
|
|
соціального захисту |
в наявності |
|
|
пожежної безпеки |
в наявності |
|
|
казначейського обслуговування |
в наявності |
|
|
9. |
Адреса органу місцевого самоврядування, телефон приймальної, адреса електронної пошти, П.І.Б. заступників міського, селищного, сільського голови |
32325, |
|
10. |
Наявність центру надання адміністративних послуг |
в наявності |
|
11. |
Кількість майданчиків твердих побутових відходів, зареєстрованих |
1 |
|
12. |
Кількість майданчиків твердих побутових відходів, (стихійні) |
– |




