Інформує Державна податкова служба України
Алгоритм дій для подання заяви про бажання отримувати документ
Листування з податковими органами через Електронний кабінет платника дасть змогу своєчасно виконати свій обов’язок щодо сплати податків, уникнути штрафних санкцій за несплату/несвоєчасну сплату податків, наслідків та обмежень, які застосовуються за наявності податкового боргу.
1. Увійти до приватної частини Електронного кабінету за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua
2. Обрати режим «Введення звітності». У панелі інструментів режиму «Введення звітності» натиснути кнопку Створити.
Інструкція по заповненню заяви:
- Обрати рік, місяць у якому формується та подається заява та тип звітності (F(J) 13 Запити). Зі списку документів обрати форму заяви (F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет);
- Поля регіон та район заповнюються автоматично;
- У формі заяви вказати електронну адресу, реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.
3. Перевірити наявність та правильність заповнення полів заяви натиснувши кнопку Перевірити. Після успішного заповнення Зберегти заяву, Підписати та Відправити до контролюючого органу.
4. Через певний час користувач отримує:
- квитанцію №1 - засвідчує факт і час отримання електронного документа);
- квитанцію № 2 - засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації електронного документа.
Отриману Квитанцію № 2 можна переглянути та завантажити у підрежимі «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи»
З питань користування Електронним кабінетом платники податків можуть звернутися за номерами телефонів:
0-800-501-007 (напрямок «0») або 0382-70-18-39