Інформує Пенсійний фонд України
••• Я – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ, ВИЙШЛА ЗАМІЖ, ЗМІНИЛА ПРІЗВИЩЕ ТА МІСЦЕ ПРОЖИВАННЯ. ЩО Я МАЮ ЗРОБИТИ, ЩОБ У МАЙБУТНЬОМУ ОТРИМАТИ ДОПОМОГУ ПО ВАГІТНОСТІ ТА ПОЛОГАХ?
••• ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОГОЛОШЕННЯ ДОБОРУ НА ЗАЙНЯТТЯ ПОСАД ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
Я – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ, ВИЙШЛА ЗАМІЖ, ЗМІНИЛА ПРІЗВИЩЕ ТА МІСЦЕ ПРОЖИВАННЯ. ЩО Я МАЮ ЗРОБИТИ, ЩОБ У МАЙБУТНЬОМУ ОТРИМАТИ ДОПОМОГУ ПО ВАГІТНОСТІ ТА ПОЛОГАХ?
У разі зміни фізичною особою-підприємцем (ФОП) прізвища, місця проживання або інших персональних даних для отримання в майбутньому виплат по соціальному страхуванню, в тому числі по вагітності та пологах, необхідно оновити дані, звернувшись до:
- податкового органу – протягом місяця з дня виникнення таких змін для заміни облікової картки платника податків та оновлення даних у реєстрах, що стосуються підприємницької діяльності (Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затверджене наказом Міністерства фінансів України 29.09.2017 № 822);
- державного реєстратора – для подання оновлених відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- територіального органу Пенсійного фонду України – протягом десяти днів з моменту виникнення зазначених обставин для внесення змін до персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та для оновлення даних у Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (стаття 16 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”).
З покроковою інструкцією, як це зробити через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, можна ознайомитись за посиланням: https://www.pfu.gov.ua/km/362382-yak-onovyty-osobysti-dani-v-reyestri-zastrahovanyh-osib/;
- банківської установи / установ – щодо зміни виплатних реквізитів;
- сімейного лікаря – для внесення змін до медичної декларації (е-лікарняний не створиться, якщо персональні дані, зазначені в декларації, не збігатимуться із даними реєстру застрахованих осіб).
Важливо
Жінки, зареєстровані як ФОП, мають право на отримання виплат по вагітності та пологах, якщо ними сплачено єдиний внесок за місяці розрахункового періоду та за місяць, у якому настав страховий випадок,у розмірі не менше мінімального страхового внеску (22% мінімальної заробітної плати).
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОГОЛОШЕННЯ ДОБОРУ НА ЗАЙНЯТТЯ ПОСАД ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області повідомляє про добір кандидатів на посади державної служби категорії «В»:
• Управління обслуговування громадян
1) головного спеціаліста відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);
2) головного спеціаліста відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);
3) головного спеціаліста відділу обслуговування громадян №2 (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце – смт. Віньківці);
4) головного спеціаліста відділу обслуговування громадян №12 (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);
5) провідного спеціаліста відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);
6) провідного спеціаліста відділу обслуговування громадян №6 (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Кам’янець-Подільський);
7) провідного спеціаліста відділу обслуговування громадян №8 (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Красилів);
8 ) провідного спеціаліста відділу обслуговування громадян №13 (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);
9) провідного спеціаліста відділу обслуговування громадян №13 (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький).
Кваліфікаційні вимоги:
- вища освіта за ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
- вільне володіння державною мовою.
Заяву кандидата на посаду та резюме надсилати на електронну адресу : Kadr@km.pfu.gov.ua
За додатковою інформацією щодо переліку документів, основних посадових обов’язків, умов оплати праці тощо звертатися за номером телефону управління по роботі з персоналом (0382) 70-47-26 (контактна особа: Сорока Аліна Юріївна).
Документи приймаються до 17 год. 00 хв. 23.09.2024 включно.
Ознайомитися з умовами проведення добору можна на інформаційній сторінці вебпорталу головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області https://www.pfu.gov.ua/km/363268-informatsiya-pro-ogoloshennya-doboru-na-zajnyattya-posad-derzhavnoyi-sluzhby-09-09-2024/