A A A K K K
для людей із порушенням зору
Гуменецька сільська територіальна громада
Хмельницька область, Кам’янець-Подільський район

Інформує ДПС України

Дата: 15.03.2024 13:23
Кількість переглядів: 62

••• ДЕ ПЕНСІОНЕР МОЖЕ ОЗНАЙОМИТИСЬ З РІШЕННЯМ ПРО ПРОХОДЖЕННЯ ВІДЕОІДЕНТИФІКАЦІЇ?
••​​​​​​​• ЗАЯВУ НА ОТРИМАННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ МОЖНА ПОДАТИ НА ПОРТАЛІ ДІЯ
•​​​​​​​•​​​​​​​• ПЕРЕРАХУВАННЯ СТРАХОВИХ ВИПЛАТ У ЗВ’ЯЗКУ З НЕЩАСНИМ ВИПАДКОМ НА ВИРОБНИЦТВІ ТА ПРОФЕСІЙНИМ ЗАХВОРЮВАННЯМ
•​​​​​​​•​​​​​​​• ЯК ДИСТАНЦІЙНО ПОДАТИ УТОЧНЮЮЧІ ДАНІ ДО СВОЄЇ ПЕНСІЙНОЇ СПРАВИ

Фото без опису​​​​​​​


ДЕ ПЕНСІОНЕР МОЖЕ ОЗНАЙОМИТИСЬ З РІШЕННЯМ ПРО ПРОХОДЖЕННЯ ВІДЕОІДЕНТИФІКАЦІЇ?

Пенсіонера або його законного представника чи помічника повідомляють про результат відеоідентифікації електронною поштою. 

Крім того, пенсіонеру, який зазначив у заяві свій індивідуальний податковий номер, результати проходження ідентифікації надсилаються в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua в розділ “Мої звернення”.

Важливо

Результати проведеної відеоідентифікації зберігаються в особистому кабінеті пенсіонера в його електронній пенсійній справі на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.


ЗАЯВУ НА ОТРИМАННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ МОЖНА ПОДАТИ НА ПОРТАЛІ ДІЯ

З березня претенденти на призначення житлової субсидії отримали ще одну можливість для подання спрощеної заяви – через портал Дія.

Експериментальний проєкт, який максимально спростив процедуру звернення громадян за житловою субсидією, впроваджено відповідно до постанови Уряду від 13.06.2023 № 601 “Про реалізацію експериментального проекту щодо удосконалення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”.

З липня 2023 року можливість подачі заяви на призначення житлової субсидії за спрощеною процедурою реалізовано:

  • в паперовій формі – через сервісний центр Фонду чи через уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, або поштою, 
  • в електронній формі – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України: https://portal.pfu.gov.ua.

У заяву, яка подається за спрощеною процедурою, вносяться лише персональні дані: прізвище, ім’я та по батькові, серію і номер паспорта, реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) заявника та осіб, які входять до складу домогосподарства, адресу та рахунок в банку (у форматі ІВАN), на який буде йти виплата. Решта інформації, необхідної для визначення права домогосподарства на житлову субсидію, отримується з державних реєстрів.


ПЕРЕРАХУВАННЯ СТРАХОВИХ ВИПЛАТ У ЗВ’ЯЗКУ З НЕЩАСНИМ ВИПАДКОМ НА ВИРОБНИЦТВІ ТА ПРОФЕСІЙНИМ ЗАХВОРЮВАННЯМ

Щороку з 1 березня призначені потерпілим від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання та особам, які мають право на страхові виплати в разі смерті потерпілого, щомісячні страхові виплати підлягають перерахуванню на коефіцієнт, що враховує показники зростання споживчих цін та середньої заробітної плати (доходу) в Україні (стаття 31 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”). 

У 2024 році коефіцієнт збільшення щомісячних страхових виплат становить 1,0796 (постанова Кабінету Міністрів України від 23.02.2024 №185 “Про індексацію пенсійних і страхових виплат та додаткових заходів щодо підвищення рівня соціального захисту найбільш вразливих верств населення у 2024 році”).

Максимальний розмір збільшення за результатами індексації – 1 500 грн.

Перерахування проводиться в межах максимального розміру щомісячної страхової виплати, що становить чотири мінімальні заробітні плати (7 100 грн х 4 = 28 400 грн).

Важливо!

Перерахування проводиться без звернення одержувачів страхових виплат. Виплату перерахованої з березня щомісячної страхової виплати буде забезпечено, починаючи з квітня.


ЯК ДИСТАНЦІЙНО ПОДАТИ УТОЧНЮЮЧІ ДАНІ ДО СВОЄЇ ПЕНСІЙНОЇ СПРАВИ

Статтею 16 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” передбачено, що пенсіонер має повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду України про зміну даних, що вносяться до його персональної облікової картки (наприклад, про зміну особистих даних: отримання паспорта громадянина України нового зразка – ID-картки; зміну прізвища; зміну ідентифікаційного коду тощо).

Можливість подати в електронному вигляді (без необхідності відвідування органів Пенсійного фонду України) заяви про зміну / оновлення даних, що можуть впливати на пенсійне забезпечення, реалізовано на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Як це зробити?

Крок 1. На вебпорталі Фонду (https://portal.pfu.gov.ua) у правому верхньому куті екрану натисніть кнопку “Вхід” та авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

1Bez imeni 1024x484

Крок 2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі “Щодо пенсійного забезпечення” оберіть опцію “Внесення змін до пенсійної справи”.

2 Bez imeni 1024x752

Крок 3. У вікні, що відкриється, із переліку заяв оберіть ту, яка вам потрібна (“Заява про зміну способу виплати пенсії (у разі зміни способу виплати – з пошти на банк або навпаки)”, “Заява на зміну виплатних реквізитів (у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання)”, “Заява на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному держутриманні”, “Заява про переведення виплати з Укрпошти на Ощадбанк через платіжну систему MY TRANSFER”, “Заява про зміну особистих даних пенсіонера (у разі зміни ПІБ та/або паспортних даних)”. Натисніть на обране вікно.

3 Bez imeni 1024x569

Крок 4. У полях заяви, яка з’явиться на екрані, відредагуйте необхідні дані, перевірте записи.

4 Zayava na zminu sposobuBez imeni 1024x454

Крок 5. Завантажте скан-копії документів, що підтверджують відповідні зміни.

5 Bez imeni 1024x279

Крок 6. Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних та підтвердіть, що ви ознайомлені з необхідністю повідомляти органи Фонду, про зміни, що можуть впливати на пенсійне забезпечення.

6 Bez imeni 1024x305

Крок 7. Сформуйте заяву, підпишіть її КЕП та надішліть до Фонду.

7 Bez imeni 1024x527

Крок 8. З результатами опрацювання заяви можна ознайомитися у розділі “Мої звернення” (на панелі зліва).

8 Bez imeni


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано