A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Гуменецька сільська рада
Хмельницька область, Кам’янець-Подільський район

Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади в Гуменецькій сільській раді

Дата: 07.09.2017 15:46
Кількість переглядів: 211

1. Найменування органу місцевого самоврядування, його місцезнаходження, адреса та номер телефону: Гуменецька сільська рада (відділ надання адміністративних послуг), вул. Першотравнева, 69, с. Гуменці, Кам’янець-Подільського р-ну, Хмельницької області, 7-59-10.

2. Назва вакантної посади:

- Державний реєстратор сектору державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відділу надання адміністративних послуг сільської ради (основні вимоги до кандидата: повинен знати Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності відділу надання адміністративних послуг; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері; державну мову).

Кваліфікаційні вимоги: вища освіта за спеціальністю правознавство, вільне володіння державною мовою, стаж роботи за фахом на державній службі на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою сільської ради за запитом.

3. Документи для участі у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення цього оголошення.

4. Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

- копії документів про освіту;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”.


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора