Інформує Пенсійний фонд України
••• ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ ФОНДУ: ЗРУЧНИЙ СПОСІБ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ
••• СТВОРИТИ Е-ТРУДОВІ КНИЖКИ СТАЛО ЩЕ ПРОСТІШЕ
ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ ФОНДУ: ЗРУЧНИЙ СПОСІБ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ
На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України користувачі можуть знайти та скористатись значною кількістю послуг, які надаються online.
Завдяки впровадженню централізованих інформаційних технологій застраховані особи та пенсіонери мають можливість:
- отримувати дані персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інші відомості з Реєстру застрахованих осіб (інформація про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), сплачені страхові внески, набутий страховий стаж);
- контролювати сплату роботодавцями страхових внесків;
- мати доступ до наявних відомостей своєї електронної трудової книжки;
- мати доступ до своєї електронної пенсійної справи (пенсіонеру);
- подати заяву на призначення або перерахунок пенсії, житлової субсидії або пільги;
- подати заяву про призначення/перерахунок страхових виплат постраждалим на виробництві та про надання соціальної послуги з догляду вдома;
- роботодавці можуть подати заяву-розрахунок для отримання фінансування по лікарняних та звіт про використані страхові кошти;
- подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
- надіслати дані для внесення змін до пенсійної справи;
- подавати звернення (запит, пропозицію) та переглядати стан їх опрацювання;
- одержувати та переглядати повідомлення від Фонду;
- сплатити добровільні внески на пенсійне страхування за себе або за інших осіб;
- робити благодійні пожертви до системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування.
Крім того, на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано сервіс “Пенсійний калькулятор”, з допомогою якого можна порахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії.
Нагадаємо, що увійти в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можна за допомогою Дія.Підпис; кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, зокрема, з використанням технологій BankID.
Доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України можна отримати як зі стаціонарних комп’ютерів, так і з мобільних телефонів, завантаживши застосунок “Пенсійний фонд”.
СТВОРИТИ Е-ТРУДОВІ КНИЖКИ СТАЛО ЩЕ ПРОСТІШЕ
В еру цифровізації одним із важливих процесів, які наразі відбуваються в Україні, є 5-річний перехідний період до ведення трудових книжок працівників в електронній формі відповідно до Закону України від 05 лютого 2021 року №1217-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі”.
З часу впровадження сервісу «Електронна трудова книжка» (з грудня 2019 року) до головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області страхувальниками та застрахованими особами надіслано засобами вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України понад 169 тисяч сканованих копій трудових книжок.
При цьому обов’язковою умовою подання сканованих копій документів для осіб була наявність кваліфікованого електронного підпису (далі ‒ КЕП), що в деякій мірі ускладнювало процес подання документів для оцифрування.
З метою удосконалення та прискорення процесу оцифрування трудових книжок, а також інших документів, що підтверджують страховий стаж та використовуються для призначення пенсій та соціальних виплат, на сьогоднішній день Пенсійним фондом України реалізовано можливість подання всіх необхідних документів застрахованими особами без обов’язкової наявності КЕПу ‒ шляхом звернення до будь-якого найближчого сервісного центру Пенсійного фонду України.
Тож, Пенсійний фонд України запрошує усіх зацікавлених осіб скористатися новим сервісом та подати документи для їх оцифрування.